Zleć naprawę

Sprawdź status naprawy

Adresy serwisów

Sprawdź gwarancję

Programy naprawcze

Chat z serwisem

Gwarancja

Czas trwania gwarancji Apple
Gwarancja na produkty firmy Apple trwa rok, licząc od daty pierwotnego zakupu sprzętu od Autoryzowanego Sprzedawcy Apple. Okres ten można przedłużyć o rok lub dwa lata, wykupując dodatkowe wsparcie Apple Care Protection Plan. Roczna gwarancja Apple obowiązuje dodatkowo do ustawowych uprawnień konsumenta i w żad...
Jak sprawdzić stan gwarancji?
Firma Apple umożliwia sprawdzanie stanu gwarancji urządzeń na stronie: https://checkcoverage.apple.com/pl/pl/. System Apple określa jedynie ważność rocznej gwarancji producenta. Wszelkie inne możliwości zgłoszenia sprzętu, w tym również te wynikające z praw konsumenta, charakterystycznych dla kraju zakupu telef...
Warunki gwarancji
Aktualne warunki gwarancji dla urządzeń Apple dostępne są na stronie: https://www.apple.com/pl/legal/warranty/.
Apple Care Protection Plan
Plan ochrony AppleCare Protection Plan to wyjątkowe, zintegrowane rozwiązanie w zakresie serwisu i wsparcia. Plan przedłuża bezpłatny okres gwarancji na urządzenie Apple i dotyczącego go wsparcia technicznego od dwóch, do trzech lat od daty zakupu. W ramach planu Klient może korzystać z fachowego telefonicznego wsp...
Gwarancja Bezpieczeństwa Cortland
Gwarancja Bezpieczeństwa (wcześniej Pakiet Bezpieczeństwa) to dodatkowe ubezpieczenie sprzętu, dzięki któremu można uzyskać szereg korzyści. W odróżnieniu od Apple Care Protection Plan, oprócz standardowego przedłużenia gwarancji urządzenia, Gwarancja Bezpieczeństwa oferuje wsparcie również w przypadku uszkodzeń me...
Prawa konsumenta
Niezależnie od gwarancji, nadanej przez producenta sprzętu, na terenie Polski obowiązują również prawa konsumenckie, które reguluje polskie prawo. Podsumowanie uprawnień zostało zawarte w artykule: https://www.apple.com/pl/legal/statutory-warranty/.