Status naprawy
Aktualny status naprawy wysyłamy na adres mailowy podany w zleceniu. Jeśli podczas zgłaszania zlecenia została zaznaczona opcja powiadomienia SMS-em, informację przesyłamy również na kontaktowy numer telefonu. Stan naprawy można również sprawdzić korzystając ze strony internetowej: https://www.cortland.pl/spraw...
Zawsze staramy się, aby diagnostyka sprzętu została zakończona jak najszybciej. Na czas jej trwania składają się różne czynniki, takie jak złożoność problemu, z jakim urządzenie oddawane jest do naprawy (regularność występowania usterki oraz czynniki, które ją warunkują) oraz aktualna ilość sprzętu, pozostawionego ...
Czas realizacji usługi zależny jest od metody naprawy oraz dostępności części serwisowych. Większość napraw realizowanych jest w czasie 5-10 dni roboczych. Staramy się jednak, aby każde zlecenie zakończyć jak najszybciej. Ze względu na globalny brak części w magazynie producenta, zakończenie niektórych napraw m...
Wiadomość ta oznacza, iż na sprzęcie dostarczonym do serwisu, włączona jest usługa Find My Device / Lokalizator, którą należy wyłączyć, by technik mógł rozpocząć diagnostykę oraz naprawę. Aby to zrobić, należy zalogować się na stronie: https://www.icloud.com. Po zalogowaniu, należy kliknąć na przycisk "Zna...
W przypadku niektórych usterek, konieczne jest przekazanie urządzenia do punktu napraw firmy Apple. Tam, wykwalifikowani pracownicy realizują usługi zgodnie ze standardami jakości producenta. Ze względu na proces transportu sprzętu, naprawa może potrwać nieco dłużej.
Prosimy o wysłanie e-maila na adres serwis@cortland.pl z opisem dodatkowego problemu. W temacie maila prosimy o podanie numeru zlecenia.