Produkty powinny być wysyłane do serwisu bez pokrowców i folii / szyb ochronnych. 


Prosimy również o wyciągnięcie karty SIM lub innych zewnętrznych nośników (kart pamięci, urządzeń USB). 


Zegarki Apple Watch należy dostarczyć bez paska. 


Zachęcamy, aby przed przekazaniem urządzenia do serwisu, przywrócić je do ustawień fabrycznych zgodnie z instrukcją: https://support.apple.com/pl-pl/HT201252, co pozwoli usunąć przechowywane na nim prywatne dane.


Przed zarejestrowaniem zlecenia prosimy o wyłączenie usługi lokalizacyjnej na urządzeniu iPhone/ iPad / Mac / Watch. Poniżej znajduje się instrukcja jak to zrobić. 


Instrukcja iPhone / iPad:


Wyłączenie funkcji z poziomu urządzenia:
• Urządzenie musi być połączone z Internetem.
• Należy kolejno wejść w menu:
> Ustawienia
> iCloud

> Lokalizator
> Znajdź mój iPhone
    • Urządzenie poprosi o hasło Apple ID, aby wyłączyć usługę.


 Instrukcja Mac:


Wyłączenie funkcji z poziomu urządzenia:
• Urządzenie musi być połączone z Internetem.
• Należy kolejno wejść w menu:
> Preferencje systemowe
> iCloud

> Lokalizator
> Znajdź mój Mac
    • Urządzenie poprosi o hasło Apple ID, aby wyłączyć usługę.


Wyłączenie funkcji za pomocą komputera:
• Urządzenie, do którego przypisana jest usługa "Znajdź", musi być wyłączone lub pozbawione połączenia internetowego.
• Prosimy zalogować się na stronie www.icloud.com/#find za pomocą identyfikatora Apple ID (używanego w usłudze iCloud).
Jeśli aktualnie korzystają Państwo z innej aplikacji w usłudze iCloud, należy kliknąć jej nazwę na górze okna iCloud.com, a następnie wybrać pozycję "Znajdź".
• Kolejnym krokiem jest wybór opcji "Wszystkie urządzenia" w górnej części ekranu. Następnie należy wybrać nieaktywne urządzenie i kliknąć przycisk "Usuń z konta".
Jeśli przycisk "Usuń z konta" nie jest wyświetlany, prosimy ponownie wybrać "Wszystkie urządzenia", a następnie kliknąć przycisk Usuń (x) obok nazwy urządzenia.
 

Instrukcja dotycząca wyłączenia blokady aktywacji na zegarku Apple Watch znajduje się pod tym linkiem: https://support.apple.com/pl-pl/HT205009.


W razie konieczności, prosimy o skontaktowanie się z infolinią Apple, pod numerem 00 800 44 11 875.