1. Moje urządzenie kwalifikuje się do naprawy w ramach programu naprawczego, zamieszczonego na stronie https://www.apple.com/pl/support/iphone6s-unexpectedshutdown/. Czy naprawa telefonu wykonywana jest od ręki?

Odpowiedź: Termin napraw urządzeń w ramach programu naprawczego szacuje się na okres około 5-7 dni roboczych. Jest to czas orientacyjny i może ulec zmianie ze względu na takie czynniki jak dostępność części, czy aktualne obciążenie serwisu.


2. Czy do zgłoszenia sprzętu na program naprawczy konieczny jest dowód zakupu?

Odpowiedź: Procedura programu naprawczego nie wymaga przedstawienia dokumentu sprzedaży iPhone'a 6S.


3. Mój telefon jest uszkodzony mechanicznie. Czy mogę skorzystać z programu naprawczego?

Odpowiedź: Jeśli iPhone 6s ma uszkodzenia utrudniające wymianę baterii (na przykład pęknięty ekran), przed wymianą baterii konieczne będzie ich naprawienie. Czasami może zostać naliczona opłata za naprawę.


4. W jakim terminie mogę zgłosić telefon do serwisu?

Odpowiedź: Zgodnie z informacją ze strony producenta, telefon iPhone 6s może zostać zgłoszony w przeciągu trzech lat od pierwszej sprzedaży detalicznej urządzenia.


5. Mam telefon iPhone 6s Plus, czy istnieje możliwość jego zgłoszenia na program naprawczy?

Odpowiedź: Program dotyczy jedynie urządzeń iPhone 6S. Pozostałe modele telefonów mogą być naprawione nieodpłatnie jedynie w ramach gwarancji, bądź na podstawie obowiązujących praw konsumenta. Sposób takiej naprawy weryfikowany jest podczas przeprowadzania procedury diagnostycznej w serwisie Cortland.


6. Mój telefon nie kwalifikuje się na program naprawczy, lecz ma podobną usterkę. Urządzenie nie posiada ważnej gwarancji Apple. Jak mogę poznać możliwości naprawy takiej usterki?

Odpowiedź: Prosimy o zarejestrowanie zgłoszenia na naszej stronie internetowej (http://cortland.pl/serwis/zlec_naprawe/) oraz przesłanie sprzętu do serwisu, w celu wykonania bezpłatnej diagnostyki. W wiadomości zwrotnej prześlemy instrukcję wysyłki.

Istnieje również możliwość oddania sprzętu w jednym z naszych oddziałów, bez konieczności wypełniania formularza (pełna lista znajduje się na stronie: http://www.cortland.pl/salony.html). 


Uprzejmie prosimy o dołączenie kopii dowodu zakupu urządzenia do zgłoszenia naprawy. Pozwoli to na weryfikacje możliwości wykonania ewentualnej, nieodpłatnej formy naprawy urządzenia.


7. Na stronie programu nie jest określone, jaka część podlega wymianie w ramach naprawy. Czy jest to bateria?

Odpowiedź: Domyślnie w ramach programu naprawczego wymieniana jest bateria. Ważną kwestią jest jednak fakt, że każde zgłoszenie traktowane jest indywidualnie i z tego powodu forma naprawy sprzętu określana jest dopiero po wykonaniu diagnostyki urządzenia przez technika serwisu Cortland.