1. Gdzie mogę odnaleźć zasady danego programu naprawczego?

Odpowiedź: Artykuł opisujący szczegóły dotyczące zasad przeprowadzenia programu naprawczego, można odnaleźć na stronie: https://support.apple.com/pl-pl/keyboard-service-program-for-mac-notebooks.

 

2. Jakie modele komputerów są objęte programem naprawczym?

 Odpowiedź: Możliwością naprawy objęte są następujące modele:


MacBook (Retina, 12-calowy, początek 2015 r.)

MacBook (Retina, 12-calowy, początek 2016 r.)

MacBook (Retina, 12-calowy, 2017 r.)

MacBook Air (Retina, 13-calowy, 2018 r.)

MacBook Air (Retina, 13-calowy, 2019 r.)

MacBook Pro (13-­calowy, 2016 r., dwa porty Thunderbolt 3)

MacBook Pro (13-calowy, 2017 r., dwa porty Thunderbolt 3)

MacBook Pro (13-calowy, 2019 r., dwa porty Thunderbolt 3)

MacBook Pro (13-­calowy, 2016 r., cztery porty Thunderbolt 3)

MacBook Pro (13­-calowy, 2017 r., cztery porty Thunderbolt 3)

MacBook Pro (15-calowy, 2016 r.)

MacBook Pro (15-calowy, 2017 r.)

MacBook Pro (13-calowy, 2018 r., cztery porty Thunderbolt 3)

MacBook Pro (15-calowy, 2018 r.)

MacBook Pro (13-­calowy, 2019 r., cztery porty Thunderbolt 3)

MacBook Pro (15-calowy, 2019 r.)


Typ serwisowania zostanie określony po zbadaniu klawiatury i może obejmować wymianę jednego lub kilku klawiszy albo całej klawiatury. Czas serwisowania może się różnić w zależności od typu serwisowania oraz dostępności części zamiennych.


Uwaga: żaden inny model notebooka Mac nie należy do tego programu. Jeśli komputer ma uszkodzenia utrudniające serwisowanie, konieczne będzie uprzednie ich naprawienie. Czasami może zostać naliczona opłata za naprawę.

 

3. W jakim terminie mogę zgłosić urządzenie do naprawy?

Odpowiedź: Program obejmuje spełniające kryteria modele MacBooka, MacBooka Air i MacBooka Pro przez 4 lata od pierwszej sprzedaży detalicznej.