Prosimy o zarejestrowanie zgłoszenia na naszej stronie internetowej (http://cortland.pl/serwis/zlec_naprawe/). W wiadomości zwrotnej, która będzie wysłana do Państwa w przeciągu jednego dnia roboczego, otrzymają Państwo instrukcję wysyłki oraz potwierdzenie przyjęcia zlecenia.


Prosimy o zapoznanie się z instrukcją, wydrukowanie i podpisanie dokumentu Zlecenia naprawy, a następnie dołączenie go do przesyłki.


W mailu będzie również link, dzięki któremu można będzie zamówić kuriera w dogodnym dla Państwa terminie.


W przypadku napraw gwarancyjnych, koszty przesyłki ponosi Cortland Sp. z o.o. W przypadku napraw pogwarancyjnych, koszty wysyłki mogą być doliczone do ostatecznej kwoty naprawy (łącznie jest to 36,90 zł). 


Przesyłki wysyłane na koszt Cortland kurierem innym, niż oferowany przez firmę Cortland oraz bez podania numeru zlecenia, będą odsyłane do nadawcy, bez ich przyjęcia. 


Wysyłka tylko w oryginalnym opakowaniu. Wysyłka urządzeń w opakowaniach nieoryginalnych tylko na własną odpowiedzialność. Cortland Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku zapakowania w nieoryginalne opakowanie.