ChatChat
Potrzebujesz pomocy?
Pracujemy w dni robocze
od 9:00 do 17:00
Wystarczy podać numer
zlecenia
W salonie Cortland
lub wysyłkowo
Sprawdź gwarancję urządzenia
na stronie producenta
Aktualne programy wymiany
i przedłużenia okresu
serwisowego

Wysyłka sprzętu do serwisu

Dostarczenie za pomocą kuriera
Prosimy o zarejestrowanie zgłoszenia na naszej stronie internetowej (http://cortland.pl/serwis/zlec_naprawe/). W wiadomości zwrotnej, która będzie wysłana do Państwa w przeciągu jednego dnia roboczego, otrzymają Państwo instrukcję wysyłki oraz potwierdzenie przyjęcia zlecenia. Prosimy o zapoznanie się z instruk...
Przygotowanie sprzętu przed wysyłką
Produkty powinny być wysyłane do serwisu bez pokrowców i folii / szyb ochronnych.  Prosimy również o wyciągnięcie karty SIM lub innych zewnętrznych nośników (kart pamięci, urządzeń USB).  Zegarki Apple Watch należy dostarczyć bez paska.  Zachęcamy, aby przed przekazaniem urządzenia do serwisu, przywróci...
Dołączanie akcesoriów do przesyłki
Prosimy o dostarczenie jedynie urządzeń / akcesoriów, w których występuje usterka, bądź które mogą wpływać na jej występowanie. W przypadku problemów z działaniem samego urządzenia, nie ma konieczności dołączania akcesoriów.
Jakie dokumenty umieścić w paczce?
Prosimy o podpisanie Zlecenia naprawy, na którym znajduje się Regulamin serwisu i dołączenie go do paczki.  Roczna ograniczona gwarancja Apple weryfikowana jest na podstawie numeru seryjnego urządzenia. Jej status można sprawdzić na stronie: https://checkcoverage.apple.com/pl/pl/. Jeżeli w systemie Apple okres ...
Brak oryginalnego pudełka
W przypadku braku oryginalnego opakowania (tego, w którym sprzęt dostarczany jest przez producenta) można użyć innego, trwałego opakowania, zapewniającego bezpieczny transport.
Rozbieżność gwarancji na Zleceniu naprawy
Jeżeli w ogólnoświatowym systemie Apple gwarancja już minęła, należy dołączyć dokument zakupu, w celu weryfikacji ewentualnych rozbieżności dat.  Jeśli naprawa ma przebiegać z tytułu Pakietu Bezpieczeństwa Cortland lub dodatkowych uprawnień konsumenckich, niezbędne jest również dołączenie kopii rachunku.