ChatChat
Potrzebujesz pomocy?
Pracujemy w dni robocze
od 9:00 do 17:00
Wystarczy podać numer
zlecenia
W salonie Cortland
lub wysyłkowo
Sprawdź gwarancję urządzenia
na stronie producenta
Aktualne programy wymiany
i przedłużenia okresu
serwisowego

Zgłoszenie naprawy

Jak zlecić naprawę w serwisie Cortland?
Istnieją dwie możliwości zlecenia naprawy w naszym serwisie.  Pierwszą z nich jest osobiste dostarczenie sprzętu do jednego z naszych punktów (pełna lista dostępna jest na tutaj).  Drugą możliwością jest zlecenie naprawy wysyłkowej. Wówczas prosimy o zgłoszenie zlecenia na stronie http://www.cortland.pl/zle...
Naprawa telefonu kupionego u operatora
W trakcie trwania rocznej gwarancji Apple, serwisujemy wszystkie telefony iPhone, niezależnie od miejsca ich zakupu - również te, które kupione są w ramach abonamentu z sieci komórkowej. Po zakończeniu standardowej gwarancji, a chęci skorzystania z dwuletniego okresu rękojmi, należy skierować się bezpośrednio do ...
Gdzie znaleźć numer seryjny urządzenia?
W zależności od posiadanego modelu urządzenia Apple, numer seryjny / IMEI można znaleźć w następujących miejscach: na obudowie produktu, na opakowaniu, w systemie urządzenia, na dowodzie zakupu (opcjonalnie). Urządzenia iPhone 6S / 6S Plus / 7 / 7 Plus / 8 / 8 Plus/ X/ XR/ XS Max/ 11/ 11 Pro/ 11 Pro Max o...
Wyłączenie usługi lokalizacji (Znajdź)
Przed zgłoszeniem naprawy na stronie internetowej lub przed dostarczeniem do oddziału Cortland, należy wyłączyć blokadę lokalizacyjną.  Jak wyłączyć usługę?  Instrukcja wykonania tej czynności dostępna jest na stronie:     • Blokada aktywacji na komputerze Mac         <https://support.apple.com/pl-pl/H...
Wyłączenie blokady Apple Watch
Przed wysłaniem zegarka Apple Watch do serwisu, należy wyłączyć na nim funkcję Blokada aktywacji. W tym celu, należy rozłączyć parę zegarka Apple Watch z telefonem iPhone: Trzymaj oba urządzenia — zegarek Apple Watch i telefon iPhone — blisko jedno drugiego.  Otwórz aplikację Apple Watch na telefonie iPhone i ...
Dowód zakupu urządzenia
W większości napraw, dowód zakupu nie jest wymagany podczas przyjmowania urządzenia do serwisu, ponieważ ważność gwarancji producenta weryfikowana jest na podstawie numeru seryjnego sprzętu. Jednakże, w niektórych przypadkach, mogą być Państwo poproszeni o okazanie paragonu lub faktury nabycia produktu. Jeżeli ...
Lokalizacje salonów Cortland
Urządzenie można dostarczyć osobiście w jednym z naszych oddziałów. Poniżej zamieszczamy listę salonów Cortland oraz godziny pracy poszczególnych punktów: Poznań Jak dojechać ul. Zgoda 38, 60-122 Poznań (bezpłatny parking przed budynkiem) Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek w godz. 9-17 Jak dojech...
Jak rozwiązać problem systemowy?
Aby szybko rozwiązać problem, który odnosi się do systemu urządzenia, polecamy witrynę https://support.apple.com/pl-pl, na której dostępny jest szereg przydatnych porad oraz instrukcji. Wystarczy wybrać produkt oraz usterkę, która go dotyczy. Polecamy również kontakt z infolinią wsparcia technicznego Apple, pod num...